Witamy na stronie FAQ, znajdziesz tutaj odpowiedź na najczęściej zadawane pytania!

Pytanie widoczne wszędzie

Odpowiedź w tym wpisie

Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa w naszym sklepie zaczyna się od 9,99zł, przy zamówieniach powyżej 199zł dostawa jest darmowa na terenie Polski.
Zawsze aktualny koszt dostawy sprawdzisz na stronie produktu jak i w procesie zakupowym

Czy mogę zamówić wysyłkę za granicę

Tak jak najbardziej, jeśli chcesz zamówić przesyłkę np do Czech, wybierz taki kraj w zamówieniu, zobaczysz opcję międzynarodowej dostawy.

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, znajdziesz w niej link dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Pokaż wszystkie

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:

  • zwykłym przelewem
  • za pomocą szybkich płatności
  • kurierowi przy odbiorze przesyłki
  • podczas odbioru towaru w naszym sklepie stacjonarnego

Czy mogę zapłacić za zamówienie w Euro?

Tak, wybierz szybką płatność, następnie wybierz sposób płatnością kartą kredytową/debetową.

Pokaż wszystkie

Gdzie produkowane są Wasze produkty?

Wszystkie produkty, które dostępne są w naszym sklepie, projektowane, produkowane i sprzedawane są w Polsce.

Kupując w naszym sklepie wspierasz Polskie firmy!

Z jakich materiałów tworzycie produkty?

Przykładamy dużą wagę do materiałów, z których tworzymy nasze produkty, opis materiałów konkretnego produkty znajdziesz na stronie produkty.

W większości produktów uszytych jest z bawełny, a dodatki są zrobione z naturalnych materiałów jak np. dąb.

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar odzieży?

Na stronie każdego produktu, który posiada rozmiary, znajdziesz tabelę z konkretnymi rozmiarami.

Sprawdź rozmiar przed zamówienie, wszystkie nasze kolekcje trzymają taki sam rozmiar, jeśli raz zamówisz u Nas bluzkę rozmiar M, możesz śmiało zamawiać kolejne w tym samym rozmiarze.

Czy w cenie produktu uwzględniony jest podatek?

Tak, wszystkie produkty w naszym sklepie zawierają podatek.

Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny?

Aktualizujemy na bieżąco stany magazynowe w naszym sklepie, staramy unikać się sytuacji, w której kupisz produkt, którego nie mamy na stanie.

Jeśli z jakiegoś powodu produkt nie będzie dostępny, zostaniesz o tym poinformowany/a w ciągu 24 godzin od zamówienia.

Pokaż wszystkie

Czy musze mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?

W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.

Czy warto rejestrować się w Waszym sklepie?

Oczywiście, jeśli zarejestrujesz się w naszym sklepie będziesz zbierał/a punkty za każde zamówienie, które wymienisz na zniżkę przy kolejnych zamówieniach.

Otrzymasz również jako pierwszy/a informacje o najnowszych produktach oraz wyjątkowych promocjach.

Czy moje dane są bezpieczne?

Jak najbardziej, w naszym sklepie wykorzystujemy zaawansowane mechanizmy ochrony danych osobowych.

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?

Jeśli zamówisz i opłacisz zamówienie do godziny 13:00 w dni robocze, przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia.

Czas dostawy zależny jest od wybrania sposobu dostawy.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Niestety nie przyjmujemy zamówień telefonicznych, zapraszamy do złożenia zamówień przez nasz sklep internetowy, jeśli natrafisz na problemy podczas zamówienia skontaktuj się z nami, chętnie Ci pomożemy.

Pokaż wszystkie

W jaki sposób mogę zwrócić produkty?

Możesz odesłać wybrane produkty lub całe zamówienie, wystarczy, że uzupełnisz formularz zwrotu dołączony do Twojego zamówienia.

W przesyłce również masz wstępnie przygotowaną etykietkę, dzięki której nadasz przesyłkę w każdym paczkomacie.

Czy mogę zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym?

Jak najbardziej, produkty zamówione przez internet możesz zwrócić również w naszych sklepach stacjonarnych, wystarczy, że przyniesiesz produkty, które chcesz zwrócić oraz paragon dołączony do zamówienia.

Ile czasu mam na zwrot / wymianę produktu?

Tworzymy najlepszej jakości produkty dlatego, jeśli chciałbyś/ała zwrócić produkty masz na to aż 60dni!

Robiąc zwrot nie musisz nawet podać nam powodu zwrotu, jednak jeśli masz uwagi do naszych produktów chętnie je przyjmiemy.

Pokaż wszystkie